Welke diensten kan VA Goed Geregeld leveren:

Dit is voor elke ondernemer verschillend en wij leveren maatwerk. Wat past bij jou en wat heb jij nodig. We hebben een gezamenlijk doel voor ogen, jou ontzorgen als ondernemer. Zodat jij je volledig richt op je passie.

Hieronder een aantal voorbeelden van werkzaamheden. Alles is bespreekbaar en de mogelijkheden zijn divers.

Virtuele administratie

  • Coördineren (jaar)planningen en agenda
  • Meetings en afspraken plannen
  • Bevestigingen sturen
  • E-mailbeheer
  • Documenten voorbereiden en managen in de cloud (Dropbox, Google Drive etc.)
  • Opvolgen van ingesproken berichten

Business & project management

  • Alles regelen rondom de dienstverlening van de klant
  • Contact met leveranciers en relaties
  • (Jaar)Planningen maken en bewaken
  • Project en team management
  • Klantenservice
  • Managen algemene zaken

Social media support

  • Reply op berichten
  • Creëren van advertenties zoals Facebook ads
  • Bewaken van budgetten

(Internet) Marketing

  • Blogs plaatsen
  • Bijhouden en reageren op reacties op blogs
  • E-mailmarketing & bijhouden e-maillijst
  • Opzetten marketingstrategie (hoe de klanten , via welke kanalen)
  • Flyers en brochures (laten) ontwerpen

Communicatie support

  • Schrijven en redigeren van nieuwsbrieven, e-mails, artikelen, presentaties, e-books en cursussen
  • Klachtenafhandeling
  • Testimonials (referenties) opvragen, bewerken en plaatsen op o.a. website
  • FAQ opzetten en bijhouden op de website
  • Contacten linken op social media na ontvangst van b.v. visitekaartjes
  • Creëren van formulieren en enquêtes

Veel gestelde vragen?

Hoe gaat dat eigenlijk op afstand werken?

Wij werken vanaf onze eigen locatie en gebruiken veel online tools zoals Dropbox, One Drive, Trello, Todoist, Skype, enz. Wanneer het nodig is om in jouw programma’s te werken dan kun je ons toegang verlenen. Uiteraard zijn deze gegevens vertrouwelijk en deze worden ook beschermd. Zie hiervoor de privacyverklaring.

We hebben regelmatig contact op de manier zoals jij dit wenst.

En als het nodig is komen wij op locatie bij jouw bedrijf.

Hoe start de samenwerking?

We starten altijd met een vrijblijvende intake om kennis te maken. Het is natuurlijk belangrijk dat we een klik hebben om samen te werken.

Als de klik er is kijken we wat de huidige situatie is met je bedrijf en wat je doelen zijn. Dan komen we bij de prioriteiten, welke taken pakken wij als eerste op en wie zijn daarvoor nodig.

Wij werken tenslotte met een power team met verschillende expertises en jij wilt natuurlijk de beste voor jouw bedrijf.

Hoe geef je de taken aan ons door?

Hiervoor kun je heel goed een online projectmanagementtool gebruiken. Je maakt een project aan met opdrachten en checklists. Als er iets klaar is dan kunnen we dit  afvinken, zo is het overzicht altijd actueel en bijgewerkt. Wij werken bijvoorbeeld met Todoist, Plutio en Trello, maar als jij met een ander programma werkt dan is dat geen probleem. Heb je geen behoefte om met een projectmanagementtool te werken Excel is ook een optie.

Wanneer zijn wij bereikbaar?

Wij werken op onze eigen tijden en zijn het beste per e-mail bereikbaar. Wij streven ernaar om binnen één werkdag de e-mail te beantwoorden.

Afhankelijk van de vraag en het aantal gereserveerde uren plannen wij de werkzaamheden voor de klanten in.

Bij het starten van de samenwerking spreken we een vast moment af voor een Skypegesprek. Zo kunnen we de lopende zaken bespreken en nieuwe acties uitzetten of afgeronde taken evalueren.

Wij is mijn aanspreekpunt?

De Online Business Expert is het eerste aanspreekpunt voor jou.

Soms is het nodig en praktischer  om snel te schakelen voor een opdracht en heb je rechtstreeks contact met de professional die voor jou aan het werk is. Dit is altijd in overleg en op een moment dat het jou uitkomt.

De Online Business Expert zorgt voor overzicht en bewaakt de deadlines.

Aan wie moet ik betalen?

Je hebt een overeenkomst met VA Goed Geregeld en daarvan krijg jij de factuur.

VA Goed Geregeld heeft een eigen constructie en afspraken met de ZZP’ers die aan de opdracht hebben gewerkt.

Is uitbesteden aan een team niet erg duur?

Er zijn nog niet veel teams in Nederland die op deze manier samenwerken en veel expertises in huis hebben.

Je hoeft geen medewerkers in loondienst te nemen en investeert alleen in de werkzaamheden die echt worden gedaan.

Als jij je niet druk hoeft te maken over terugkerende werkzaamheden en iemand zorgt voor overzicht en het bewaken van deadlines dan kan jij je bezighouden met het belangrijkste: werken voor je klanten!

Zie het als een investering!

Jij krijgt meer tijd voor jouw prioriteiten en meer succes omdat je de tijd die je in je bedrijf steekt kan besteden aan taken die jij graag doet.

Het gaat jou zoveel meer opleveren dat het elke investering waard is en uiteindelijk is jouw groei onbetaalbaar.