Welke diensten kan VA Goed Geregeld leveren:

Een goede Backoffice bestaat uit een aantal onderdelen. Dit is voor elke ondernemer verschillend en ik lever alleen maatwerk. Wat past bij jou en heb jij nodig. We hebben een gezamenlijk doel voor ogen, jou ontzorgen als ondernemer. Zodat jij je volledig kunt richten op je passie.
Om wat gerichte mogelijkheden te benoemen hieronder een aantal voorbeelden van werkzaamheden. Alles is bespreekbaar en de mogelijkheden zijn divers.

Virtuele administratie

  • Coördineren (jaar)planningen en agenda
  • Meetings en afspraken plannen
  • Bevestigingen sturen
  • E-mailbeheer
  • Documenten voorbereiden en managen in de cloud (Dropbox, Google Drive etc.)
  • Opvolgen van ingesproken berichten

Business & project management

  • Alles regelen rondom de dienstverlening van de klant
  • Contact met leveranciers en relaties
  • (Jaar)Planningen maken en bewaken
  • Project en team management
  • Klantenservice
  • Managen algemene zaken

Social media support

  • Reply op berichten
  • Creëren van advertenties zoals Facebook ads
  • Bewaken van budgetten

(Internet) Marketing

  • Blogs plaatsen
  • Bijhouden en reageren op reacties op blogs
  • E-mailmarketing & bijhouden e-maillijst
  • Opzetten marketingstrategie (hoe de klanten , via welke kanalen)
  • Flyers en brochures (laten) ontwerpen

Communicatie support

  • Schrijven en redigeren van nieuwsbrieven, e-mails, artikelen, presentaties, e-books en cursussen
  • Klachtenafhandeling
  • Testimonials (referenties) opvragen, bewerken en plaatsen op o.a. website
  • FAQ opzetten en bijhouden op de website
  • Contacten linken op social media na ontvangst van b.v. visitekaartjes
  • Creëren van formulieren en enquêtes

Veel gestelde vragen?

Hoe gaat dat eigenlijk op afstand werken?

Ik werk vanaf mijn eigen locatie. Ik gebruik veel online tools zoals Dropbox, One Drive, Trello, Todoist, Skype, enz. Wanneer het nodig is om in jouw programma’s te werken dan kun je mij toegang verlenen. Uiteraard zijn deze gegevens vertrouwelijk en deze worden ook beschermd. Zie hiervoor de privacyverklaring.

We hebben regelmatig contact op de manier zoals jij dit wenst.

En als het nodig is kom ik op locatie werken bij jouw bedrijf.

Hoe geef je de taken aan mij door?

Hiervoor kun je heel goed een online projectmanagementtool gebruiken. Je maakt een project aan met opdrachten en checklists. Als er iets klaar is dan kunnen we dit beiden afvinken, zo is het overzicht altijd actueel en bijgewerkt. Zelf werk ik met Todoist en Trello, maar als jij met een ander programma werkt dan is dat geen probleem. Heb je geen behoefte om met een projectmanagementtool te werken, ik kan je ook regelmatig een update per e-mail sturen en ik bewaak het overzicht.

Wanneer ben ik bereikbaar?

Ik werk niet van 9.00-17.00 uur en ben van maandag tot en met vrijdag per e-mail en WhatsApp bereikbaar. Dat is één van de voordelen van een Virtueel Assistent.

Afhankelijk van de vraag en het aantal gereserveerde uren plan ik de werkzaamheden voor de klanten in. Ben ik voor een klant aan het werk of ben ik aan het genieten van vrije tijd dan kan het zijn dat je mijn voicemail krijgt. Ik bel dan zo snel mogelijk terug.

Bij het starten van de samenwerking spreken we een vast moment af voor een Skypegesprek. Zo kunnen we de lopende zaken bespreken en nieuwe acties uitzetten of afgeronde taken evalueren.

Is uitbesteden niet erg duur?

Als jij je niet druk hoeft te maken over terugkerrende werkzaamheden dan kan jij je bezighouden met het belangrijkste: werken voor je klanten! Zie het als een investering! Jij krijgt meer tijd voor jouw prioriteiten en meer succes Omdat je de tijd die je in je bedrijf steekt kan besteden aan taken die jij graag doet.

Uiteindelijk houd je meer vrije tijd over omdat je je niet meer druk hoeft te maken om de randzaken. Kostbare tijd die je kan doorbrengen op de manier zoals jij die wilt. Je zult snel merken dat de investering zich terugverdient.