Werkwijze

De Backoffice organiseren is een belangrijke stap. We starten met een intakegesprek om elkaar te leren kennen en je doelen in beeld te krijgen. Wanneer we jouw doelen helder in beeld hebben en we hebben een klik dan kom ik met een voorstel.

En dan gaan we starten!

Als ik de Backoffice ga organiseren dan krijg je:

 Overzicht

  • Procesbeschrijvingen maken van terugkerende taken.
  • Plannen met een projectmanagementtool.

 Sparringpartner die meedenkt en ondersteunt

  • Je doelen in kaart brengen en opschrijven.
  • Marketingactiviteiten bedenken en helpen organiseren.

 Goede balans tussen inspanning en ontspanning

  • Minder stress doordat ik taken van je overneem die je zelf niet leuk vindt.
  • Meer tijd voor ontspanning en meer tijd om door te brengen met je familie en vrienden.

100% gaan voor je eigen passie

  • Tijd hebben om bezig te zijn met je “core” business.
  • Tijd hebben om je eigen kwaliteiten te ontwikkelen.

Meer succes

  • Meer omzet door extra tijd voor je eigen passie te hebben.
  • Meer tevreden klanten doordat je je volledig kunt inzetten en concentreren op je eigen kwaliteiten.

Veel gestelde vragen?

Hoe gaat dat eigenlijk op afstand werken?

Ik werk vanaf mijn eigen locatie. Ik gebruik veel online tools zoals Dropbox, One Drive, Trello, Todoist, Skype, enz. Wanneer het nodig is om in jouw programma’s te werken dan kun je mij toegang verlenen. Uiteraard zijn deze gegevens vertrouwelijk en deze worden ook beschermd. Zie hiervoor de privacyverklaring.

We hebben regelmatig contact op de manier zoals jij dit wenst.

Hoe geef je de taken aan mij door?

Hiervoor kun je heel goed een online projectmanagementtool gebruiken. Je maakt een project aan met opdrachten en checklists. Als er iets klaar is dan kunnen we dit beiden afvinken, zo is het overzicht altijd actueel en bijgewerkt. Zelf werk ik met Todoist en Trello, maar als jij met een ander programma werkt dan is dat geen probleem. Heb je geen behoefte om met een projectmanagementtool te werken, ik kan je ook regelmatig een update per e-mail sturen en ik bewaak het overzicht.

Wanneer ben ik bereikbaar?

Ik werk niet van 9.00-17.00 uur en ben van maandag tot en met vrijdag per e-mail en WhatsApp bereikbaar. Dat is één van de voordelen van een Virtueel Assistent.

Afhankelijk van de vraag en het aantal gereserveerde uren plan ik de werkzaamheden voor de klanten in. Ben ik voor een klant aan het werk of ben ik aan het genieten van vrije tijd dan kan het zijn dat je mijn voicemail krijgt. Ik bel dan zo snel mogelijk terug.

Bij het starten van de samenwerking spreken we een vast moment af voor een Skypegesprek. Zo kunnen we de lopende zaken bespreken en nieuwe acties uitzetten of afgeronde taken evalueren.

Is een Backoffice specialist niet erg duur?

Als de Backoffice is georganiseerd dan kan jij je bezighouden met het belangrijkste: werken voor je klanten! Zie het als een investering! Jij krijgt meer tijd voor jouw prioriteiten en meer succes Omdat je de tijd die je in je bedrijf steekt kan besteden aan taken die jij graag doet.

Uiteindelijk houd je meer vrije tijd over omdat je je niet meer druk hoeft te maken om de randzaken. Kostbare tijd die je kan doorbrengen op de manier zoals jij die wilt. Je zult snel merken dat de investering zich terugverdient.